پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3274
-
الف
+

بازگشت مدیری و عطاران به تلویزیون

«غلامرضا الماسی» قائم‌ مقام سابق سیما فیلم درباره مذاکره با «رضا عطاران» و «مهران مدیری» برای تولید سریال در تلویزیون خبر داد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی سیما، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک که مسئولیت گروه‌های فیلم و سریال را در شبکه‌های مختلف و همچنین سیمافیلم برعهده داشته، امروز با حضور در برنامه‌ای صبحگاهی، تازه‌ترین اخبار این حوزه را ارائه کرد.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک از مذاکره با چهره‌هایی چون مهران مدیری، رضا عطاران و حسن فتحی برای بازگشت به تلویزیون خبر داد و گفت: مجموعه دوستانی که از تلویزیون به سینما کوچ کرده‌اند، اگر در چارچوب و قواعد مالی، اعتباری و محتوایی فعالیت کنند، مانعی برایشان وجود ندارد. از افرادی که اشاره شد، با رضا عطاران صحبت شده، فتحی هم کاری را قرار شد در مرحله پیش‌تولید پیش ببرد، اما فعلا درگیر کارهای دیگری شده و نرسیده. به هر حال تمام این افراد ظرفیت سینما و تلویزیون هستند و مرزبندی وجود ندارد.

الماسی تاکید کرد: با مهران مدیری مذاکره‌هایی شده بود، حتی با رضا عطاران برای کاری مذاکره شده بود، آقای حسن فتحی هم قرار بود کاری را پیش ببرد، اما درگیر شبکه نمایش خانگی شد. همه این آدم‌ها ظرفیت‌های تلویزیون ما هستند و سعی می‌کنیم از آنها استفاده کنیم.

ه خ/م گ

نظر شما
ارسال نظر